Donderdag alweer - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Anita Kamperman - WaarBenJij.nu Donderdag alweer - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Anita Kamperman - WaarBenJij.nu

Donderdag alweer

Door: anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

18 Februari 2010 | Nederland, Leeuwarden

Vandaag heb ik helaas de hele ochtend bij de lodge doorgebracht. M’n buik was dusdanig van slag, dat ik echt even rustig aan moest doen. Hartstikke jammer, want ik had graag de bijeenkomst van de Old Age Commity bijgewoond. Maar goed, gedurende de dag ben ik weer opgeknapt. Alvast een tip voor iedereen die op vakantie gaat naar een warm land en last van z’n buik krijgt: drink heel veel cola met daarin heel veel zout. Bleuh, maar het helpt wel! Lange leve Harry met z’n tips.
De Old Age Community was gelukkig erg blij met het feit dat er een wasmachine en televisie geschonken wordt. Ze hebben zelfs toegezegd dat zij de elektriciteit voor hun rekening nemen! Prachtig, want dat kunnen de bewoners echt niet betalen. Dus vanmiddag konden we daadwerkelijk gaan shoppen! Wat een wanstaltig assortiment hebben ze hier in de winkels staan. Meubilair dat 50 jaar geleden bij ons in de mode was. Harry heeft als een kei onderhandeld en heeft nog 500 Namibische dollar van de prijs afgekletst. We hebben meteen geregeld dat de wasmachine en de televisie helemaal verankerd aan de muur worden omdat er nogal gestolen wordt. Verder allemaal materialen aangeschaft zoals handscho

• 19 Februari 2010 - 12:43

Pia:

Hoi Anita,
    eindelijk een reactie uit dronrijp. We hebben de link nu en gaan je nu intensiever volgen.
    Pas op jezelf en geniet tijdens je werk!
    Pia