Here I come - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Anita Kamperman - WaarBenJij.nu Here I come - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Anita Kamperman - WaarBenJij.nu

Here I come

Door: anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

27 Februari 2010 | Nederland, Leeuwarden

Hoi lieve allemaal,

Nog even een allerlaatste berichtje vanuit het Namibische land. We zitten nu in de hal van het vliegveld te wachten tot we door de gate mogen.
Twee fantastische dagen achter de rug! Gistermiddag een super stoere gamedrive gemaakt en de meest geweldige dieren gezien. Er stonden op een gegeven moment 5 giraffes op bijna 2 meter afstand van de auto. ´s Avonds lekker uit eten geweest in Windhoek.
Vanochtend zijn we naar een andere lodge gereden met een gigantisch landgoed waar wilde dieren opgevangen worden die uitgestoten zijn door de kudde.Leeuwen, cheetah´s, rooie katten, bavianen, leopards, enzovoorts. Heel mooi. Een van die bavianen pakte op een gegeven moment mijn hand. Schattig hoor!
Daarna naar Windhoek gereden om de huurauto´s weer in te leveren. Heb op de markt nog een laatste leuke aankoop gedaan. Na de lunch zijn we terug gereden naar de lodge met een shuttle en na een kop koffie onze tassen ingepakt. Nu zitten we klaar voor de vlucht. Toch altijd weer ff spannend. Wat geweldig om morgen iedereen die me zo lief en dierbaar is weer te zien!!!

voor straks lekker slapen allemaal en tot morgen.

dikke kus!
Anita