Gobabis Part III - Reisverslag uit Bovenkarspel, Nederland van Anita Kamperman - WaarBenJij.nu Gobabis Part III - Reisverslag uit Bovenkarspel, Nederland van Anita Kamperman - WaarBenJij.nu

Gobabis Part III

Blijf op de hoogte en volg Anita

05 Oktober 2012 | Nederland, Bovenkarspel

Nog een weekje en dan is het zover.... Gobabis here I come!!

De eerste keer helemaal alleen
De tweede keer samen met m'n vader
En jawel... de derde keer samen met m'n vader, m'n moeder en....

een week later komen Eric en de jongens ook!

Dit wordt een groot avontuur. Ik hoop jullie ook deze keer weer via mijn reisdagboek op de hoogte te houden van alle gebeurtenissen.

• 05 Oktober 2012 - 23:01

Pap En Mam:

Inderdaad ....aftellen!
    Leuk dat je reisdagboek weer in de lucht is.

tot maandag, groetjes pap en mam

• 06 Oktober 2012 - 19:04

Albert Scheffer:

Blij dat ik het ook nog een keer mee mag maken ! Zie er naar uit hoewel ik een week later kom !

• 06 Oktober 2012 - 19:04

Albert Scheffer:

• 06 Oktober 2012 - 19:26

André Weitenberg:

Ha Anita. Wat geweldig dat je ze allemaal op sleeptouw krijgt! Wens je veel plezier en blijf je op de voet volgen.

• 07 Oktober 2012 - 13:13

Jan En Hilly Roozeboom:

Hoi Anita,

We blijven graag op de hoogte, maar zullen vanaf 15 october op vakantie op La Palma zijn. Ook niet verkeerd hé. Als we dan thuis komen kunnen we je verslagen lezen.
    Hopelijk maak je een foto van iemand achter mijn moeders trapnaaimachine :).

Een heel mooie periode van werken en vakantie daar met zijn allen. Lieve groet van Jan en Hilly

• 08 Oktober 2012 - 07:53

Cor Vermeulen:

Beste familie + John
    Veel plezier de komende tijd.Veel zonnepanelen plaatsen
    namens collega's Liander aansluitingen stalenmeterbordenteam.

• 08 Oktober 2012 - 17:48

Theo & Marian Dirksen:

Hallo Koos, Minke, Anita en familie,

Wij wensen jullie een hele goede reis en hopen dat jullie en de zonnepanelen veel energie krijgen om al die mensen daar in Gobabis flink wat electriciteit te leveren.

Groetjes Theo & Marian en de andere Israel pelgrims.

• 10 Oktober 2012 - 21:42

Koopal Jan En Anneke:

een doede reis en veel zonnepanelen plaatsen,dat geeft de mensen aldaar weer energie
    groetjes oom jan en anneke

• 13 Oktober 2012 - 16:27

Joukje En Joop Visser, Stiens:

Veel drukte met afscheid en begin, kadet geworden!!: van harte gefeliciteerd. Veel zegen op jullie werk gewenst. Nu zijn we collega's. Mooi.
    Fijn even (werk?)vakantie. Geniet ervan en kom gezond weer terug. Pa en ma, Koos en Minke zijn echte wereldreizigers. Blijven doen! We willen de volgende keer wel met jullie mee, in plaats van jullie met ons.
    Gods zegen gewenst van Joukje en Joop Visser, Stiens

• 14 Oktober 2012 - 20:05

Oeds Kuipers:

beste familie Koopa en John,
    heel veel succes met jullie goeie werk. Een levenservaring die je de rest van je leven bijblijft. Ik ga komende zaterdag met Alliander collega's weer naar Wit Rusland om het house of peace af te maken. Ik blijf julie uiteraard volgen en wil jullie nogmaals bedanken voor jullie medewerking die je verleende aan "mijn" project en Belarus.
    Ik hou jullie ook op de hoogte van onze ontwikkelingen.
    Good luck en have fun!
    gr Oeds.

• 15 Oktober 2012 - 13:47

Sietze Van Der Weij:

He Anita

Wat bist wer een eind fut famke!! Ik wens je heel veel succes met de werkzaamheden voor een land en haar mensen dat het verdient!!
    gr Sietze van der Weij