Hartverwarmend - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Anita Kamperman - WaarBenJij.nu Hartverwarmend - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Anita Kamperman - WaarBenJij.nu

Hartverwarmend

Door: anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

25 Januari 2010 | Nederland, Leeuwarden

Vorige week ben ik heel druk bezig geweest om familie, vrienden, kennissen en gemeenteleden via de mail op de hoogte te brengen van mijn reis naar Namibie. Vooral ook met het doel zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het Old Age Home in Gobabis waar ik aan de slag ga.

Het nieuws van de week was natuurlijk Haiti waar iedereen, inclusief mijzelf, zwaar van onder de indruk is. Ik vond het dan ook best lastig Gobabis als goed doel onder de aandacht te brengen nu er in Haiti zo hard geld nodig is. Aan de andere kant wonen in Gobabis mensen ook al jaren in erbarmelijke omstandigheden en hebben ze ook daar onze steun hard nodig.

En wat bleek... na mijn mailactie kreeg ik allemaal lieve berichtjes terug, maar ook de giften stromen binnen. Wat hartverwarmend! Iedereen leeft ontzettend mee en dat is geweldig om te ervaren. Bedankt lieve allemaal! En wees ervan verzekerd dat het geld goed besteed gaat worden!!! Ik voel me er super verantwoordelijk voor en zal alles netjes bij houden.

  • 27 Januari 2010 - 18:24

    Nynke Van Der Ploeg:

    Hallo Anita,

    via www.waarbenjij.nu kwam ik op jou site terecht. Wat ontzettend leuk dat jullie vrijwilligers werk in Gobabis gaan doen. Ik heb zelf 3 maanden stage gelopen in Gobabis. Ik ben toen niet in het Old age home in Epako geweest, maar wel in Huis Deon Louw. Achteraf vind ik het jammer dat ik niet in het Old Age Home in Epako geweest. Wel heb ik ook stage gelopen in het ziekenhuis in Gobabis.

    Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen, dus zal zeker nog eens op deze site kijken. Ik wens jou/jullie alvast een hele fijne tijd in Gobabis. Veel succes met jullie werk in het Old age home!

    Groetjes Nynke van der Ploeg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Anita aan de slag in Gobabis

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2010

Veilig thuis

27 Februari 2010

Here I come

26 Februari 2010

Vakantie

24 Februari 2010

Back in town

22 Februari 2010

Doorweekt
Anita

Reisdagboek van een Namibie-fan!

Actief sinds 13 Jan. 2010
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 26505

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2012 - 15 Oktober 2012

Gobabis Part III

08 April 2011 - 17 April 2011

Gobabis Part II

12 Februari 2010 - 28 Februari 2010

Anita aan de slag in Gobabis

Landen bezocht: