Niet te geloven! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Anita Kamperman - WaarBenJij.nu Niet te geloven! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Anita Kamperman - WaarBenJij.nu

Niet te geloven!

Door: anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

08 Februari 2010 | Nederland, Leeuwarden

Het is niet te geloven wat voor bijzondere dingen op mijn pad zijn gekomen sinds ik overal loop te ventileren dat ik naar Gobabis ga.
Een kort overzicht:

Dozen vol medische spullen krijg ik overhandigd om mee te nemen. Restanten uit kraampakketten (dank je Helga!), een doos vol materialen voor sondevoeding, spuiten, verbanden, enzovoorts (bedankt Boukje!)

Onze (kerkelijke) gemeente heeft besloten dat het Old Age Home in Gobabis het zendingsproject voor het eerste half jaar van 2010 is. Er wordt zeker een bedrag van 800 euro verwacht, dus dat is al op mijn rekening gestort. Super bedankt Ans en Koos voor dit initiatief en natuurlijk alle gevers ook bedankt! Afgelopen zondag kreeg ik de symbolische cheque overhandigd.

Jetty (wat ben je toch ook een kei!) heeft via mij de coordinator van Surplus in contact gebracht met Albert (coordinerend ambtenaar vanuit Smallingerland). Surplus slaat allerlei goederen van het MCL op die daar niet meer gebruikt worden. Wellicht kan een deel van deze artikelen (o.a. meubels voor in het Old Age Home) in dit najaar in een container mee die naar Namibie gaat. Geweldig!

Verder ontvang ik allemaal lieve mailtjes en kaarten (een super lieve brief van m'n oma).

En om 12.00 uur vandaag hadden we de soepactie bij Partoer. Echt bijna alle collega's hebben vijf euro gedoneerd voor een lekker (namibisch) soepje. Super leuk dat er zo mee geleefd wordt!

Nu nog vier dagen. De laatste dingen nog even regelen en dan is het echt al zover. Ik begin er nu 's nachts ook over te dromen, dus het houdt me wel bezig!

  • 09 Februari 2010 - 20:52

    Wil:

    Misschien zie ik je donderdag toch echt niet meer op Partoer rondlopen (Harrie trouwens wel, maar die is doorgewintert in reizen en vertrekken). Dus dan nu maar even zo: Ik wens je samen met de ploeg een mooie tijd, met veel ervaringen. Ik ben er zeker van dat jullie inzet veel betekent daar in Gobabis.
    Liefs
    Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Anita aan de slag in Gobabis

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2010

Veilig thuis

27 Februari 2010

Here I come

26 Februari 2010

Vakantie

24 Februari 2010

Back in town

22 Februari 2010

Doorweekt
Anita

Reisdagboek van een Namibie-fan!

Actief sinds 13 Jan. 2010
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 26511

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2012 - 15 Oktober 2012

Gobabis Part III

08 April 2011 - 17 April 2011

Gobabis Part II

12 Februari 2010 - 28 Februari 2010

Anita aan de slag in Gobabis

Landen bezocht: