Eigenlijk veel te luxe - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Anita Kamperman - WaarBenJij.nu Eigenlijk veel te luxe - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Anita Kamperman - WaarBenJij.nu

Eigenlijk veel te luxe

Door: anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

18 Januari 2010 | Nederland, Leeuwarden

Afgelopen vrijdagmiddag hebben we een laatste voorbereidingsoverleg gehad met alle mensen die in februari mee gaan.
We vertrekken de 12e om 11.00 uur vanuit Drachten naar Frankfurt. Vanuit Frankfurt vliegen we 's nachts rechtstreeks naar Windhoek. Het is ongeveer 12 uur vliegen. Was de goedkoopste en meest rechtstreekse optie, vandaar.
Zaterdagochtend om 6.00 uur komen we in Windhoek aan. Daarvandaan rijden we met jeeps naar Gobabis. Eigenlijk heb ik geen idee hoe lang dat rijden is. Zie wel.
In Gobabis verblijven we in de Gobalodge (zie www.gobalodge.com) Eigenlijk veel te luxe. Tenminste, als je bedenkt hoe wij daar verblijven ten opzichte van mensen die een paar kilometer verderop onder een golfplaatje slapen. Maar ja, een goede veilige verblijfplaats is natuurlijk wel heel erg fijn. Ook voor het thuisfront!
Verder nog wat praktische dingetjes doorgenomen m.b.t. malariapillen, MP3spelers, bagagekilo's, kerkbezoek op zondag in Gobabis, etc.
Het wordt steeds leuker!

• 19 Januari 2010 - 09:55

Pap En Mam:

Lieve Anita, zoals altijd heel gedreven en ethousiast, we wensen je heel veel succes in Namibie, leuk dat we jouw belevenissen op deze wijze kunnen volgen.