Nog een nachtje slapen - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Anita Kamperman - WaarBenJij.nu Nog een nachtje slapen - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Anita Kamperman - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje slapen

Door: anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

11 Februari 2010 | Nederland, Leeuwarden

Donderdagavond, 20.57 uur... de koffers zijn gepakt, de batterijen van fototoestel en camera zijn opgeladen, de allerallerallerlaatste regelmailtjes zijn de deur uit, dus ik ben d'r helemaal klaar voor!

Aan het begin van de avond heb ik natuurlijk lekker alleen even de jongens op bed gedaan. David lijkt niet echt onder de indruk van het feit dat ik morgen wegga. Hij is meer bezig met het feit dat het bijna carnaval is;-)
Simon vindt het allemaal wel heel spannend. We hebben allerlei rituelen afgesproken voor de komende periode. Ik moet iedere avond 24 nachtkusjes naar hem toeblazen (waarom dit aantal, geen idee..) en dan blaast hij er 6 terug. Verder mogen ze iedere dag een kruisje zetten op de zelfgefabriceerde 'Mama in Namibie kalender' en een envelop open maken waar een kaart voor ze in zit met een gezellig verhaaltje. Hopelijk wordt de periode hierdoor enigszins overzichtelijk voor ze.

Lief dat veel mensen aangeven dat ze de komende periode wat extra aandacht aan mijn drie mannen zullen geven!

Was gek om vandaag 'dag' te zeggen tegen m'n moeder (gisteravond afscheid van m'n vader genomen)en m'n schoonouders. Nogmaals voor jullie geruststelling: ik zal echt voorzichtig doen en heelhuids terugkomen!

Morgenochtend vertrekken we om 11.00 uur vanuit Drachten naar Frankfurt waar we 's avonds rond een uur of 20.00 uur vliegen. Dus het volgende berichtje komt vanuit Gobabis!