Bestemming bereikt! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Anita Kamperman - WaarBenJij.nu Bestemming bereikt! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Anita Kamperman - WaarBenJij.nu

Bestemming bereikt!

Door: anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

13 Februari 2010 | Nederland, Leeuwarden

Hallo allemaal,

Hier dan het allereerste berichtje vanuit de Gobalodge in Gobabis!
Onze rit naar Frankfurt verliep gelukkig zeer voorspoedig. Geen sneeuw, geen files, dus we waren ruim op tijd op het vliegveld.
Helaas op het vliegveld iets meer gedoe. Eerst ruim 1,5 in de rij gestaan om bij de gate te komen en toen we bijna zover waren, werd 'ie afgesloten vanwege een veiligheidsprobleem. Er was een verdacht pakketje gevonden. Niet echt fijn! Dus al met al met ruim een uur vertraging vertrokken. Er bleek gelukkig niets engs aan de hand te zijn.
De vlucht was op zich prima. Halverwege de nacht wel een pittige onweersbui met de nodige turbulentie (misselijk!). Weinig geslapen, maar de tijd ging wel snel voorbij.
Toen we vanochtend het vliegtuig uitliepen was het al 23 graden. Een prachtige blauw lucht, en heel warm. Wat is het hier prachtig!
Vervolgens vrij lang op de huurauto gewacht en toen naar Gobabis gereden. In een van de huurauto's werd binnen een uur al een ruit ingeslagen... zucht. Moeten dus wel goed opletten. Dat euvel is snel verholpen, dus rond 5 uur waren we allemaal in Gobabis.
Samen met Harry en Marius al vrij snel in de auto gestapt om wat boodschappen te doen in de supermarkt. Daarna een rondje gereden dat al snel leidde naar Epako, de sloppenwijk. Ik kan nu echt niet verwoorden wat ik daar heb gezien.
Heel indrukwekkend! Huilend achter in de auto, tsja...
Harry is een schat. Die stelde meteen voor om een kar vol bananen en brood te kopen om uit te delen. Dat hebben we dus vanmiddag ook al meteen gedaan. Foto's voeg ik hopelijk zo snel mogelijk toe aan dit bericht. We hebben nu vrij kort de mogelijkheid om te internetten, dus in heel kort een zeeeeeer indrukwekkende dag beschreven.
Jullie horen binnenkort meer van me.

Liefs vanuit Gobabis!

• 13 Februari 2010 - 20:49

Feike En Hannie:

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Jammer dat je gelijk met de neus op de feiten wordt gedrukt door die inbraak. Het lijkt nederland wel. Pas goed op jezelf en sterkte.
    Lieve groetjes.

• 14 Februari 2010 - 14:21

Ans:

Vanmorgen al van Erik gehoord dat de rit door de sloppenwijk een onvoorstelbare indruk heeft gemaakt. En je zult ongetwijfeld nog veel meer zien... Sterkte bij dit alles!

• 14 Februari 2010 - 15:55

Roel:

Heel veel succes en pas ook goed op jullie zelf.

• 14 Februari 2010 - 16:50

Sako En Yvonne:

Nu al een heel dubbel gevoel over de dingen die je ziet en meemaakt.
    We blijven je volgen.
    Sterkte!

• 14 Februari 2010 - 17:38

Annet:

Hallo Anita, Harry, Marius,

Wat een verhaal. Jeetje. Ik heb me voorgenomen om zoveel mogelijk van je/jullie reisverslag mee te maken. Als je een verslag maakt, krijg ik meteen een berichtje in mijn mailbox. Voorzichtig daar met z'n drieën. Groeten Annet

• 14 Februari 2010 - 20:19

Tante Martha En Oom :

bericht goed ontvangen wees voorzichtig we weten nu hoe goed we het hebben.

groetjes Sneek

• 14 Februari 2010 - 21:32

Trees Flapper:

Echt leuk om je zo te kunnen volgen. Kan me voorstellen dat de sloppenwijken een diepe indruk op je maakt.
    Ik heb het dringende verzoek Harry contact met mij te laten maken. Ik moet nog iets van hem weten over politieke zaken.