namibisch soepje - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Anita Kamperman - WaarBenJij.nu namibisch soepje - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Anita Kamperman - WaarBenJij.nu

namibisch soepje

Door: anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

04 Februari 2010 | Nederland, Leeuwarden

Na een stevige lobby-actie voor het Old Age Home bij familie, vrienden,kennissen en bij alle mensen die bij onze kerk (Leger des Heils in Leeuwarden) behoren, hebben Harry, Marius en ik ook een "Wij-Willen-Geld-Voor-Gobabis-actie" voor onze collega's georganiseerd. Voel me net zo'n lean-mean-lobby-machine..;-)

Harry kent als geen ander de Namibische keuken en dus... serveren we komende maandag tussen de middag een heerlijk authentiek Namibisch soepje! Harry en Marius gaan 's ochtends de boodschappen doen (lekker geemancipeerd he?)en daarna duiken we met z'n drieen achter het gasfornuis.

Collega's konden intekenen voor
€5,00 p.p. En wat blijkt? Ze komen bijna allemaal! Zelfs de collega's die niet van soep houden, hebben toch 5 euro gedoneerd. Lief he? Betekent dat we weer ongeveer 200 euro bij elkaar hebben gesprokkeld!

Al met al wordt het bedrag voor het Old Age Home steeds mooier. Ik zal de eindstand vlak voor m'n vertrek verklappen. Dus nog even geduld...